sihirbakani livanurvealpinannesi61 Aydanur_38 Boş yere endişelendirmis o halde beni Bunları duyduğuma sevindim teşekkür ederim kızlar
Whatornot O1Anne 2980 doğdu ama ameliyat olduğu için çok fazla kilo kaybı yaşadık günlerce beslenmedi
O1Anne Whatornot geçmiş olsun sağlıklı olsunda kilosu çok ta Önemli değil benim kızda bir ay yirmi günlükken 4kiloydu
2-prensannesi sihirbakani bebekler aylık 400-700 gram alıyor bence kilosu iyi her bebek farklıdır doktorunuz normal dediyse endişe yapacak birşey yok bence