balpetegimmmm 18 aylık oğlum hangi saatte gece uykusuna geçerse geçsin hergün 00:30 da mutlaka uyanıyor ve ağlıyor. Artık çok yoruldum. 1,5-2 saat uyutmaya uğraşıyorum . Neden acaba fikri olan var mı ?
Asliinisaa balpetegimmmm al benden de o kadar çalışan anneyim çocuğum var en erken 12 de yatıyor hattta su anda ayağımda uyutmaya çalışıyorum. O kadar yoruldum ki hem işe yetiş hem eve sürekli koşuşturma halinde çok Zorlanıyorum