prenses3509 merhabalar 3 yaşına girecek diyorsunuz bnce çokda uzun sürmüş inanın zaten 1,5 yaşından sonra hiçbir faydası yok bence üzülmeyin ilaçlarınıza başlayın sizin saglıgınızda çok önmli ben 2. Kızımı 18 aylıkken kesmek zorunda kalmıştım 10 sene önce çünki ilaca başlamam gerekiyordu diazomid kullanmak zorundaydım bwyin cerrahisi artık emZiremessin hiç üzülme zaten alacagı herşeyi almış şuanda sadwce alışkınlıgı demişti ve ben hastaneye yatmıştım bebeğim 1 hafta ben yokken bırakmıştı inanın bnde çok üzülmütüm ama zaten sizin çocugunuz 3 yaşında