Kızlar oğlum 20 aylık asla asla ek gıda yemeyen bı çocuk bakın herşeyi denedim öyle çok şey denedim ki yazmaya eriniyorum yani hiç mi canı yemek istemez ya hiç mi sofrada hiç mi gozu kalmaz insanın asla umursamıyor biz yemek yerken onun bilgi sadece Aptamil mama başka da yok şu bile icmiyo biliyomusunuz yalvarıyorum arkaasindan içsin diye töbe umrunda değil benim aşabilecegim bişey kaşığını dusunuyorum artık napabilirim bu yemek yemesi için hangi doktora gidebilirim kendimi öyle boş beceriksiz anne gibi hissediyorum ki sormayın 🥺