Hulyaaa Her yerde yazıyor emziren anne diyet listeleri falan ama ben pek listeci bi insan değilim. Ara sıra bazı tarifler detokslar denerim o kadar. Diğer türlüsü bayıyor beni listeye sadık kalmak vs. Önceden kilo verdiğim süreöte kendi kendine yolunu bulmuştum ve sağlıklı beslenerek cardio sporları yaparak karın kasım bile olmuştu. Tabi o zamanlar kızımı emzirmeyi bırakmıştım ve rahattım. Ama şimdi bebişko 2,5 aylık. Ve öncekinden daha kilo aldım maalesef tutmadım boğazı bile isteye tadını çıkara çıkara yedim😂 Şimdiyse tam 15 kilo fazlam var. Sütü etkilemeden hatta artırarak nasıl diyet yaptınız az daha açıklayın lüütfen🥰 bol su farkındayım ama yeterli mi sadece bu cidden? 😅 bende dün itibariyle başladım bakalım umarım sütüm azalmaz. Sizden de yazacağınız heer öneriye açığım. Lütfen ayrıntı verin bize 👏🏻😍