Hamileyken memurluğu kazandım bebeğim doğdu 15 günlükken aradılar gel başla diye 2 ay ücretli izin aldım 1 ayda rapor aldım 1 ay daha alacağım 4 buçuk aylık oluyor sonra başlayacağım bazen düşündükçe kafayı yiyorum nasıl bırakacağım diye hiç kıyamıyorum kuzuma 🥲 çalışan anneler teselli verin bana ne yapacağım hiç bilmiyorum 😞😞