5 ay 17 günlüğüz uyuyacağım zaman yarım kundak yapıyorum sıçrama korkma olunca uyanmıyor gündğz uykularında da yarım kundak yapıyorum uzmanlarda ilk 4 ay öneriyor ama 4. Ayda da uyku gerilemesi ve büyük atak o yüzden hep sardım sıçrayıp kendini çok uyandırıyordu böyle çok daha uzun ve huzurlu uyuyor