Mini-me bizim iyileşti. Doktor damla verdi. Onu kullandim. Bir de bebek ağız mendilini ılık su ile ıslatıp gözünu sildim. Ama nazikçe yapın masaj gibi. Ben anne sütümu beze sıkıp öyle de sildim. Doktor anne sütü yapma dedi ama bize. Ben yinede yaptım bizde bir şey olmadı. Üç güne geçer. Şişti hatta bizim damla sayesinde şişlik kızarıklık da geçti. Temiz tutun gözünü capagini temizleyin bezle nazikçe geçer sizinde. Sabredin biraz geçecek o