Trilece insallah canım ama bence öyle düşünme genel olarak bi sorun yoksa zaten kilo cokda önemli değil birde kilolu dahi olsalar artık hareketlendikce kilo almı azalıyor yavaşlıyor birde yapısal da olabilir . Ben inan sütüm için özellikle birşey yapmıyorum olursa Olur sağlıklı olsunlar kafasındaydım hatta ilk gün sütüm geldiği halde mama bile vermeye çalıştım çocuğa almadı o ayrı 😀seninkide toplar canım 😊