Ozky
Ne kadar işinize yarar bilmiyorum ama bizim sallamayı bırakma sürecimizden bahsedeyim. Doğduğundan beri uyku konusunda hep sıkıntılı ilerledik ayakta, çarşafta, hamakta sallanarak uyuyordu. Bir süre sonra ayağı istemedi sadece hamak yada çarşafta sallanarak uyuyordu. O şekilde bile ağlaya ağlaya uyuyordu. 4. aya yakın bir ara yine sallayarak uyutuyodum ve inanılmaz ağlıyodu sakinleştirip koyuyordum bir süre sonra yine çığlık çığlığa ağlamalar vs kız kardeşim bendeydi o sırada ben bi deneyeyim diyip kucağına aldı ve hem hafif zıplayarak hem pışpışlayarak kucağında sallamaya başladı. Biraz ağladı ama sonrasında uyudu. Daha sonra ikinci uyku saati geldiğinde emzirirken kucağımda uyuya kaldı. Aslında biraz bu süreci bebeğim yönetti diyebilirim. O kadar çok sevinmiştim ki peş peşe iki uyku ve sallamadan uyumuştu. Daha sonra emme saatini uyku saatine uydurdum ve memede emerken uykuya dalmaya başladı. Şimdi emerken uyuyor yada kucakta pışpışlayarak uyutuyorum duruma göre değişiyor. Benim hiç ümidim yokken bir anda oldu şuan 4 ay 22 günlüğüz 1 ay olacak sallamadan uyutuyorum artık bebeğimi.