Cansu48 Doğum yaptığım gün akşam hastanede ilk içtim sonrasında ilk 10 gün çok dikkat ettim 3 tane içiyodum çok istediysem 4 oluyodu sonra yavaştan çoğalttım 1 buçuk yaşında oğlum sütüm hala var ve şuan sağ göğsüm dolu mesela sütümde bi azalma falan olsaydı aşırı vicdan yapardım yine üzülüyorum ama ne çare içiyorum yani…