Rhk01 o her bebeğe göre farklılık gösteriyor. Benim tavsiyem stok yapmayın. Benim bebeğim 3 aylıktan beri 3 nolu prima kullanıyor haftaya 5 aylık olacağız. 3725 doğdu ilk 3 ay 1000 gram aldı 4.ayda 600gram aldı bu ay da 600 olmasa da 500 olacak. Benim bebeğim çok hareketli mesela. 184+36+46 harcadım şimdiye kadar. Hala da 3 devam edecek gibi görünüyor artık 112 olarak alıyorum bezi mesela 184 almıyorum.