Daha yeni 2 yaşına girdi Kızlar 3 4 gecedir delirmemek için zor tutuyorum kendimi bir ara artık yalvarıyordum ağlayarak uyu diye uyuduktan sonra sürekli kalkıyor sallıyorum tam yatırcam uyanıyor hiç böyle bi dururumuz yoktu bi anda noldu anlamıyorum gözünden uyku akıyor resmen savaş veriyor ve bunu sadece gece yapıyor fikri olan yada geçiren varsa bana yardımcı olabilir mi