Badesmom
Geçen sene hm vardı ama o çok soğuk havalar için uygun değildi açıkçası.
Ben de astronot almıştım 2 tane o şekilde çok rahat ettik.
Ama hafif serin havalar için derseniz LCW nin var.Bu sene onu kullanıyorum. Güneşli serin havalarda kurtarıcı oluyor.