Mavikelebek54 Kızlar bebeğim 6 aylık sidefer kullanıyorduk fakat her ay alma işi beni yordu açıkçası yarısına geliyoruz 1 ay sonra atıyoruz bir sürü de para. O yüzden kabız yapmayan içeriği de iyi olan kan damlası önerisi istiyorum 🥲
Mavikelebek54 Moana çünkü sidefer 1 ay tüketiliyor daha sonra atılması gerekiyor arkasında da öyle yazıyor