Cimcikbasan 4 aylık bebekle termal tatili planlıyoruz. Doktorumuz kafası hariç girebilir dedi ama ben cesaret edemedim. Zararlı diye biliyordum hep. Nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli anneler ?
brfnaksaray Cimcikbasan eşim kütahyalı orda kaplıcalarda termallere götürcektim 6 aylıkken zararlı diye götürmedim 4 gün önce yine gittik 10 aylık şuan temizliğine güvendiğimiz bi yer çokta keyif aldı ama şuan çok küçük bence
Betulyesiltas Cimcikbasan biz afyonluyuz valla termalde büyüdük 2.5 aylik bebegimle bu hafta geldik daha 2.5 yasinda bi oglum var oda defalarca girmistir havuzu ısısnı kaynar yapmayin sicak die hamamin kapisini acmayin gerisi Allaha emanet ☺️
Cimcikbasan brfnaksaray Bebeğimi götürsem ama havuza falan sokmasam yine de zararı olur mu? Eşimle nöbetleşe baksak?
Brcnyilmzbysl Betulyesiltas önerdiğiniz termal otel var mı peki bizde gidicez hafta sonu afyona yer bakıyoruz temiz düzgün güzel
Brcnyilmzbysl Cimcikbasan odalarda termal havuz olan yerler var kendim ile birlikte sokmayı düşünüyorum ama toplu girilen yere sokmicam temizliğine güvenemem be kadar kaliteli yer olsada
brfnaksaray Cimcikbasan ondan bi zarar olacağını düşünmüyorum ya tam tersi buharı belki iyi bile gelebilir
Betulyesiltas Cimcikbasan evet soktum hem sünnet olmustu sıcak su iyi gelir die götürduk iyilesiversin diye ki faydasida oldu
Betulyesiltas Cimcikbasan herkezin girdigi havuza degil odalardaki kisisel kısıma soktum yanlis bilgi vermeyeyim
Betulyesiltas Brcnyilmzbysl özgül termal otel güzel ama havuzlari bay bayan ayri villa tutarsanizda girmeden önce bakin tutacaginiz yere resimdekiler gbi temiz olmayabiliyor ikiz termal ve sıla termal bakabilirsiniz havuzu büyük ama dedgim yerlerinde temizligine bakin girmeden
Betulyesiltas Brcnyilmzbysl herkezin girdigi havuza degil odalardaki kisisel kısıma soktum yanlis bilgi vermeyeyim
Hellomoto Cimcikbasan ben olsam bebeği hiç sokmam hatta kendim inmiş havuza bile insanların ne kadar deri hastalıkları vs var bakteri mikroplar ölmeyebilir güvendiğiniz yer olsa bile
Litfenama Cimcikbasan termale bayılırım. Bebeğim 4 aylık ve termalden vazgeçip daha kafa dinlemelik bir plan yaptık maalesef. Seneye kışın artık.
Emnemirr Cimcikbasan oğlumu iki kez götürdüm ikiside özel odamızda havuz vardı kendimiz girdik suya hijyenik olduğuna inanıyordum ilkinde gözü mikrop kaptı bir hafta gözü aktı şişti o zaman 1 yaşındaydı iki sene sonra yine gittik artık büyüdü bişey olmaz dedik bu seferde çok kustu bir daha tövbe
sevgidolubiranne Cimcikbasan termeli bilmiyorum bizim burda yazlık ılıca sıcak su var gittik hiç bi sıkıntımızda olmadı