İki öğün arası bazen 2 saat oluyor, bazen 5 bazen 3-4 saat. Çok farklılık gösteriyor. Gece uyurken 1-2 kez hala ben besliyorum biraz mızmızlanmaya başlayınca onun dışında gün içerisinde kendi isteğine bıraktım. Belli bir öğün zamanı oturmadı henüz. Tadımlığı da öğleleri yaptırıyorum tadımdan sonra zaten direkt yine mama alıyor.