cerkezkiz06 Merhaba kizlar emziriyorum ve antibiyotik kullanmam gerekiyor. Ben ne zaman antibiyotik icsem illa vajinal mantarda olurum :( bu sefer enterogermina iceyim diyorum evde vardi. Icebilir miyim acaba