2 yaşında oğlum var. besiginde yatmıyor. Yere yatak yaptırıp orda yatıyor. Gece beslenmesini keseli baya oluyor buna rağmen kirli bebek gibi sürekli kalkıyor 30 dk dan önce uyumuyor. Yanına yatmamı istiyor. Nasil tek başına uyumayı ogreticem kabus gibi aksam olsun istemiyorum. 2 ay sonra da kardeşi olacak . Lütfen fikir verin ne yapmalıyım. Başına gelen alıştıran var mi