Serranur Kızlar post acabılıyorum ama ne kendı postlarıma ne sızınkılere cevap yazamıyorum nedennn cevap yazıp gondere basıyorumm oooppsss bişeyler yanlış gıttı dıye bır yazı cıkıyor😡😡😡😡