Ben 20 kilo almıştım 70 le doğum yaptım hiç birşey yapmadım kendi kendine gidiyor valla şu an 56 kiloyum ama göbeğim var daha yani onu da düzeltirsem tamamım korse tayt giyiyorum zaten gecemiz gündüzümüz yok öylelikle de gidiyor akşama kadar boş vaktim yok sürekli hareket halinde olduğum için kolay oluyor yani