Kızlar kullananlar yazabilirmi aynı ısıda tutma ayarı varmış o hangi kısım oluyor birde mesela gece 12 de süt verdim uyudu 2.3 saat sonra tekrar uyanıcak sütü ısıtsam ve aynı ısıda tut ayarına getirsem gece kalkınca hemen ordan versem ne olur bozulurmu acaba süt