Merhaba kızlar benim çocuklarım ikiz erkek çocukları ikside konuşmuyor ben 6. Aydan itibaren tv izlettim en büyük pişmanlığım yani bilmiyordum ilk anneliğim neyse 3 aydır tv tammen kapalı sürekli sosyalleşmeye çalışıyoruz konuşuyorum hikaye okuyorum vs benim erkek kardeşim 3 buçuk halamın kızı 4 diyet halamın oğluda geç konuşmuş biliyorum tv etkisi var birtanesi baba Burda bir bir baba git süt düt gel vs diyor diğeri onu taklit edip git gel baba mama diyor benzer durumda olanlar var mı ne gibi şeyler yapıyorsunuz dil gelişimine katkı sağlamak için