Esrasln yanlış anlamayın ama biraz geç kalmışsınız yeğenim 2 yaşında sadece anne baba diyordu doktora gittiler bir sürü test yapıldı otizme kayabilir her an uyaran eksikliği denildi ve şuan eğitim alıyor o kadar ilerletti ki kendini o çocuk gitti yerine bambaşka biri geldi, ve otizmin klasik belirtilerinin hiçbiri yoktu kendini konuşmadanda çook güzel ifade ediyordu böyle şeyleri aman konuşur diye ertelememek gerekiyor