Benim kızım kolik gazdan aynı dediğiniz gibi doğduğu andan beri uyuyamıyor, bırakıyorum 10-15 dk sonra gözlerini açıyor. Sürekli sallamamız gerekiyor 3 aylık oldu. Oğlumda kolik bebekti gazdan uyuyamazdı sonra uyku sorunu oldu 6 yaşına yaklaştı hala geceleri az uyur. Kızımda aynı olacak diye korkuyorum. Tabi bu arada uykusuzluktan ölüyorum ilk 2 yıl gece birkaç saatlik uyku ile geçiyor, zombi gibi dolanıyorum