Kizlar istanbulda yasayanlar gece kombileri kapatıyormusunuz Bebeğin odasi kac derece
Ayazzmirann ben kapatmıyorum genelde 25-26
Ayazzmirann bizimki kapalı degil gece nor apde de 25 derece gün içerisinde gece ölçmedim
????