Bebeğim testleri negatif çıktığı için alerjik mamasını kesti alerji uzmanı normal mamaya geçsin dediler fakat ben alerjik mamayı kullanmasını istiyorum daha rahat sindiirm sağlıyor 2 farklı çocuk doktoruna yazdırmak istedim yasaklandı alerji uzmanı gitmen gerek dediler ne yapacağım şaşırdım bu durumu yaşayan var mı?