Kızlar merhaba
Bebeğim 40 günlük ve mama ile besleniyor 10 güne kadar 2 saatte bir 70-80 cc mama içiyordu ama ne olduysa 10 gündür yaptığım mama ziyan oluyor yani şöyle açıklayayım mamayı yapıyorum 20-30 cc içiyor sonra istemiyor biraz zaman geçiyor uyuyor falan kalkıyor kalanı veriyorum anca bitiyor yani eskiden yaptığım mama tek seferde bitiyordu şimdi 2 kerede bazen 3 kerede bitiyor fakat bu durum gündüzleri böyle gece çok şükür yine tek seferde yiyor ayrıca gündüz uykuları da yok olmaya yüz tuttu uyutuyorum en fazla yarım saat uyuyor sonra yine uyuyor. Bu durum hakkında bilginiz var mı ne yapmam gerekiyor normal mi ben mi evham yapıyorum çünkü bebeğimi kucağıma aldığımda kilo aldığını hissediyordum bu ara o da durdu gibi. Lütfen yaşayan ya da bilgisi olan yardımcı olabilir mi?