Burcinefe Benim de çok aşırri kötü idi ağlaya ağlaya emziriyordum, kaniyordu hemen bebegim süt yerine kan emiyordu doktor un verdiği kremi de kullandım, başka kremler de kullandım hiçbiri fayda etmedi eltim" Garmastan pomat" diye bir krem kullanıyordu onu kullan dedi aldım resmen mucize bir krem 200₺ bir fiyatı vardı ama aşırri iyi gece sürdüm göğsüme sabahında artık emzirebildim bebeğimi. Mavi renkte bir krem kesinlikle almalısınız 2 hafta kadar kullandım cok şükür şu bir buçuk ay hiç yok çatlama,ağrı, yara