Elifselver Kızlar selam 1 hafta önce sezaryen doğum ile bebeğimi kucağıma aldım fakat sağ tarafımda ayakta 2 dk durunca ya da yürüyünce aşırı derecede ağrı ve yanma oluyor oturmayla geçiyor normal mi ne zaman geçer acaba
Hayat46 Elifselver sağ ve sol tarafta ağrı ve sızı oluyor bu çok normal bişey ama seninki çok ağrıyor demekki ameliyatına baktinmi hiç belki açılma oldu belki zorladın kendini ağır bişey kaldirdiysan da olur. Doktoruna bı git belki bı sorun vardır
Hilal_4444 Daha çok yeni yaranız çok normal ağrıması kendinize zaman tanıyın ve bol bol dinlenin ayaklanmak için acele etmeyin