Hanımlar kızım 4 aylık ve 3 aylıkken emmeyi bıraktı 1 aydır sadece mama alıyoruz ve sütümde yok denilicek kadar azaldı ama ben tekrar emsin istiyorum destek almayı düşünüyorum ama işe yararmı emin degilim tecrübeli anneler lütfen deneyimlerinizi aktarın teşekkür ederim şimdiden 😢