Kızlar bende uyku sorunu var yatsğa girdiğim an uykum kaçıyor sabah 4 5 gbi uyuyorum 8 aylık kızım var sabah 7 de uyanıyor ve bn çok ıykusuz kalıyorum doktora gttm remeron diye uyku hapı verdi bu ilacı kullanan varmı çok kilo yapıyormuş dye duydum doğrumu acaba