Kızlar merhaba oğlum 2.5 yaşında dişinin ağırdığını söylüyor 2 gündür ateş te oluyor ve yemek yiyemiyor ağlıyor gündüz sağlık ocağına götürdüm antibiyotik verdi biraz önce de acil e diş hastanesine götürdük birşey yok görünür de dedi ilaçları kullanmamızı söyledi ama devam ederse şehrin dışında bir hastane varmış çocuklara orası bakıyor sadece dedi sorum şu siz böyle bir şey yaşadınız mı ne yaptınız sürekli de ateşi çıkıyor heryeri buz gibi alnın da sadece ateşi var