Biz 6,5 aylıkken yaptırdık. Açık ve net operasyon boyunca feryat figan ağladı allahtan Kısa sürüyor. İlk gün bizim için felaket gibiydi. Ben de ağladım eşim de ağladı. Öyle ki pişman olduk. İlk çiş ilk kaka zorlandığı için çok ağladı. O ilk 2 gün hiç geçmeyecek sandım. Hala düşündükçe gözüm dolar. 3.gün sünnet kıyafeti giydirip keyifle foto çekilecek kadar iyiydi Allah’a şükürler olsun. Şimdi iyiki yaptırdık kurtulduk diyorum. Sizlere de geçmiş olsun şimdiden.