Selam arkadaşlar 9 aylık bebeğim var 2 veya 3 defa kalkıyor her gece. Daha küçükken bile bir defa kalkardı. Alışkanlık oldu sanırım açlıktan ziyade. Gece beslenmesi nasıl bıraktırılır veya bırakılmalı mı? Düşünceleriniz çok değerli 🫶🏻 sizlerde durum nasıl