Metehan__annesi MrvMstf ben kimyon tohumunu suda kaynatıp suyunu içtim günde iki bardak.bebeğime vermedim.ama mükemmel etki ediyor.içmediğim gün kıvranıyordu.bir de fırında havlu ısıtıp karnına koyuyorduk o da iyi geliyor denemek isterseniz naçizane tavsiyemdir.
Eminecak MrvMstf ben içiyordum bebeğime bir kaç kere verdim alerji yaptı vermeyi bıraktım. İşe yaradı bizde yani yine gaz oldu ama içmediğim günler daha kötüydü. Kimyonun süt arttırıcı özelliği var ben en cok da onun için ictim.
Saliha03 MrvMstf 40ından sonra verdim 2 çay kaşığı ama sana ver diyemem herkes kendi bebeğini bilir sonuçta kendimde içtim ona da verdim kimyon tohumu çayı içtim ben