arkadaşlar kızımla saklambaç oynuyorduk o da kapının arkasına saklandı o sırada parmağı kapıya sıkıştı çıkaramadım çok fena sıkıştı 2 saattir oldu buz falan koydum birşey yok dedim morarmadı şimdi bi elledim baya balon gibi şişmiş çok korktum bu normal mi acaba ya