Kızlar selam. 2.5 aylık bebişimi gece uyku tulumuyla yatırıyorum biraz büyük bedeni ama kundak yapınca açtırıyo artık o yüzden tuluma geçtim. Geceleri bir kez emziriyorum o sırada tulumdan çıkartıp üstümüze yorganımı çekiyorum ama çıkarmamalı mıyım acaba siz nasıl yapıyosunuz hem tulum kullanıp hem gece emziren varsa yorum yapabilir misiniz