HakanIlayda benim oğlumun da doğum günü 30 kasım. Niyetim beyaz sade bir pasta yapmak. Ayaklı pasta standına koymayı düşünüyorum. Duvara enine balon öyle aşırı değil az olacak. Sade giydireceğim. Ben eşim annem kız kardeşim belki 2 tane arkadaş. Aile arasında olacak yani. Allah nasip ederse bu şekilde hayal ediyorum ☺️ Balonları happy birthday yazısını ve pasta standını trendyoldan aldım. İnstagram sitelerine pek güvenmiyorum. Hediye olarak da lego duplo ve atkı bere eldiven takımı aldık. Allah yavrularımıza mutlu yaşlar nasip etsin inşallah 😇