Merhabalar, oğlum 4 aylık oldu çok şükür 🙏🏽 yavaştan uyku eğitimi vermek istiyorum. Normalde gece uykusuna emerek dalıyordu. Şimdi kendisinin dalmasını istiyorum ama nassıl 😂 Ne kadar zaman önce emzirmeliyim? Sizler nasıl gece uykusuna geçiriyorsunuz?
Not olarak; gündüzleri emziği verince uyuyor. Geceleri rutin olarak bez değiştirme uyku tulumu giyme ardından pışpışı açıyorum. Sonrasında emziriyorum uyuyor.