Mrb sevgili anneler. Daha önce hidronefrozla ilgili başlık açmıştım. Bilenler vardır. Bebegim 4 ay 10 günlük. 4. ay atagı baslayalı 3 hafta oldu. Uyku reddi, aglama krizleri, gece sürekli uyanıp emme vs. Böbrek genişlemesi 3.8 mm idi en sonki ultrasonda. Yaşayan anneler cevaplayabilir mi bu krizler ataktan mı sizce. Yoksa hidronefroz yapar mı böyle seyler. Yakin zamanda idrar yolu enfeksiyonu da atlattik. En son temiz cikti tahlillerimiz. Ama dün çok çok az bir kırmızılık vardı bezde. İncecik… (Doktorlar her soruyu olabilir tabi diye cevapladığı icin neyin neyden kaynaklandigini bilemez oldum).