Dilara_dilara Kızlar çok kaisiniyodum doktora gittim uyuz olmuşsun şok oldum nasıl oldum bilmiyorum ama atlatıp öneri verecek olan varmı
Almilasmoms Dilara_dilara bizde bugün ögrendik 1.5 yaşında kızımla uyuz olmuşuz deli gibi kaşınıyorum yırttım kendimi artık. O degilde zavallı kızım kendinide kaşıyamıyor çok zor durum🥺 doktor da ilaç verdi eczane hazırlicak cuma alıcaz çok illet bişey ya 😭
Dilara_dilara Almilasmoms evet gerçekten çok kötü bende kaşiniyorum özellikle de. Geceleri çocuğunuzun olduğunu nasıl anladınız bide hangi ilacı yazdı doktor