Bebeğim 13 aylık fakat bugüne kadar ne uyudugumuz bir gece oldu , ne sakin bir günümüz geçti . Çok sikur sağlıklı orası ayrı . Ama ben gurbettryim eşim sabah erken gider akşam 8 de gelir bize hiçbir faydası yok. Bütün günüm ona oyun bulmakla oyalamakla geçiyor fakat hep mızmız ve illaki ağlıyor ama çok fazla . Gece de her saat mutlaka uyanıyor. Yemek çok çok az yiyor . Ne zaman duzelicek çok yoruldum.