myemye_12 çok huzursuz olmamışlardı ikizlerim ateşleri en fazla 37,5 oldu 4-5 dk sonra geçti ama biri aşıdan sonra ishal oldu. Ben aşıya yordum çünkü başka olasılık yoktu elimde. İşyerimdeki doktoruma danıştım o da olabilir dedi 4-5 gün sürdü sonra sık kaka yapmaya başladı 1 ay sonra da normale döndü