Merhaba annelerim ♥️ ilk 10gün sarılık olmasın diye bebeğimi 1,5-2 saatte bir 20şer dakika her iki memeyi de emziriyordum. Şimdi 15günlük oldu sütümde çoğalde daha kısa süre 15dk gibi emzirmede kalıp kendini atıyor. Bazen tek meme emip uyuyup sonra kalkıp diğerini ya da ikisini birlikte emiyor. Süreç böyle mi oluyor ilk çocuğum baya acemiyim? Gece emzirmelerini 3saatte bire çektim. Uyanınca çok iyi emiyor acıkmış oluyor. Gündüz 2 saatte bir emzirmeye devam ediyorum ya da kendisi ne zaman isterse o zaman veriyorum ama 2 saati geçerse kendim kaldırıp emziriyorum.