Deniz1709 Kızlar 53 günlük bebeğim var. Üç gündür ne yesem gaz yapıyor bende. Artık mideme vuruyor. Bu durumu yaşayan ve önerisi olan var mı aranızda
Berenberfu Deniz1709 aynı postu bende acicaktim 20 gün önce sezeryan doğum yaptım. özellikle akşam yemeklerden sonra gaz sancısı oluyor ve acil dışkılama isteği geliyor yumuşak dışkılama oluyor. Sizinde sanciniz oluyor mu bu şekilde ?
hasanurasiiimm Deniz1709 benim bebeğimde 1 yaşına girdi kuru fasülye yeniştim dün akşamdan beri gaz sancısından uyuyamadım masaj yaptım tuvalete gittim koşarak ishal olmuşum rahatladım şu anda . Oğlum da benim yüzümden gaz sancısı çekiyor şu anda herhalde.
Deniz1709 Berenberfu evet hatta sancıdan zor hareket ettim bu akşam. Masajla pozisyonla falan bir saat içinde azaldı. Sezaryen komplikasyonu desem çok geçti üstünden değildir herhalde. Sürekli eğilip emzirdiğimizden mi acaba. Çok rahatsız edici bir durum 😔
Deniz1709 Berenberfu hasanurasiiimm Kızlar enterogermina aldım bugün içtim bir tane. Bakalım işe yarar inşallah. Probiyotik bu şikayetlerimize çözüm olur gibi geliyor. Siz de deneyin isterseniz. İki saat önce yemek yedim. Yemekten de 2 saat önce içmiştim enterogerminayı. Yemek hala rahatsızlık vermedi gibi. Umarım işe yarar
Deniz1709 Berenberfu Enterogermina gerçekten işe yaradı sanırım. Benim çok olmadı bugün. Dene istersen