Pirayem biz bir saat uğraşıyorduk uyandırmak için, tüm vücudunu soyup ıslak havlu ile siliyorduk, gıdıklıyorduk, topuğuna eşim çimdik atıyordu sertçe o uyandırıyordu kıpırdayınca hemen göğsümü veriyordum. İlk günler emmediği için sütüm gelmedi 4. Gün mamaya başladık kaşık biberonla. Sarılık değeri emmediği için yükseldi, aman dikkat edin. 2 saati bile beklemeyin sık sık emzirin. Bu yaşadığınız zor dönem çok yakın zamanda geçecek ve her şey yoluna girecek merak etmeyin, bir ay sonra yüzünüze bakıp size gülecek, 3 ay sonra çığlıklar atıp size şarkılar söyleyecek. Şu an yaşadığınız bütün zorluklar geçecek, her şey güzelleşecek :))