Kizlar 2 yaş 1 aylık oğlum var ya arada eğitici vidyolar dışında asla boş izlemiyo evde tartışarak bile asla onun önünde olmuyo dışarıda parktaki insanlara zaten müdahale edemem sürekli çıkarıyorum orda gördü bu kaç kere Allah’ım bide eli çok ağır çok kötü vuruyo anam babam kocamdan yemediğim dayağı resmen oglumdan yiyorum o kadar korkuyorum ki bian boşluğuma gelir ona vururum diye uyurken bile tokatla uyanıyorum çünkü hiç beklemedigim anlarda pedegog a götürdüm daha 2 yaşında bizden bişey bekleme unutur diyo çıldırcam ne yapabilirim