Son günlerde maalesef sık sık uyuz başlıkları görüyorum bunu yaşayan ve atlatan biri olarak tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Umarım yardımcı olabilirim. Öncelikle belirtiler önce kızımın ayak tabanlarında başladı doktora götürdüm ve egzama olduğunu söyledi ama ben inanmadım uyuz olduğunu biliyordum . Bulunduğum şehirdeki çok iyi bir cildiyeciye gittim ve direkt uyuz olduğunu söyledi büyüteçle baktı. Bakın bu çok önemli gittiğiniz cildiyeciden mutlaka büyüteçle bakmasını isteyin.doktor bize kwellada verdi ama ben işe yaramadığını araştırmalarım sonucu öğrendim. Uyuz teşhisi konduktan sonra burdan tanıştığım bir arkadaşımın tavsiyesi ile laviaderm aldım.
1- önce evi ilaçlattım, koltuk yatak halı perde hepsini yıkamaya verdim ve güzelce bir temizletip evden çıktım
2- gittiğim eve 3-5 parça kıyafet götürdüm her birini bir kez giyip 90 da yıkadım havlular çarşaflar hep 90 da yıkandı
3- ilk başlarda ütü yapıyordum ama 90 da yıkadığım İçin ütü yapmayı bıraktım
4- ilk 3 günü peşpeşe laviaderm sürdük 4. Günü kwellada sürdüm tabi bu süreçte her gece duş alıyorduk
5- 1 hafta gün aşırı laviaderm kullandıktan sonra tekrar 3 gün peşpeşe laviaderm kullandık . Bu arada yetişkinler için olanında bir hafta ara verin diyor ama ben vermedim.
6- bu rutini 15-20 gün boyunca devam ettirdim . Haftada bir gün kwelleda kullandım geri kalanında hep laviaderm.
Cildimiz inanılmaz tahriş olmuştu kızıma heaven earth lavanta yağlı masaj halinden sürdüm epey toparladı ben de güçlü nemlendiriciler kullandım sonrasında . Kremi gün içinde sık sık tazeledim , kızımın kafasına yüzüne kuşamlarına kadar her yere sürdüm. Her duşta yeni lif kullandım . Mutfak bezlerini çamaşır sulu kapta beklettim . Bu şekilde atlattık umarım faydalı bir post olur