Bebeğimin bu aylarda bizim yedimiz yemeklerden yemesi gerekiyor ama ben hiç bişey yedirtmiyorum,çorba haricinde kahvaltı desen hiç yok hep püre gibi.Köfte yiyor ama bu ıspanak deniyorum yok yemiyor bu tür ev yemekleri yediremiyorum, zamanla düzelir mi acaba?gerekşi olan vitaminleri almıyor diye üzülüyorum.Saat 13:30 dan beri emzirmiyorum belki yer diye ama yok yine yemedi balkabağı çorbası da yapmıştım onu içti